Oslo Eventstudio
0

Du har ingen produkter i handlekurven.

Vilkår & betingelser

Generelt
Salgsbetingelsene gjelder for salg av alle fysiske varer fra Oslo Eventstudio, og utgjør sammen med din bestilling det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Dette bekreftes med en ordrebekreftelse. Salgsbetingelsene og annen informasjon i nettbutikken er bare tilgjengelig på norsk.


18 års grense
Du må være minst 18 år for å handle hos Oslo Eventstudio. Den som bestiller varen er ansvarlig for betaling av de produkter vi leverer.


Bestillings- og avtaleprosess
Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert og betalt. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen når du mottar den, og undersøk om ordebekreftelsen er i overensstemmelse med bestillingen.
Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.
Dersom du ønsker å kansellere en ordre, må du ta kontakt med oss per mail eller telefon med en gang du har mottatt ordrebekreftelsen. Vi har som mål å ekspedere alle ordre samme (virke)dag som de kommer inn.


Priser
Alle priser som er oppgitt er inklusive 25 % moms. Endres momsen, skatter eller andre avgifter, forbeholder vi oss retten til å endre våre priser tilsvarende. Vi tar forbehold om eventuelle feil som kan oppstå på grunn av teknisk svikt.
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke behandler ordre under kr 300,-


Betaling
Vi aksepterer VISA eller MasterCard gjennom den sikre betalingsløsningen på nett: Stripe. Det er også mulig med kjøp med kontanter ved henting. I tillegg kan du velge forhåndsbetaling med faktura.


Levering
Vi har varer på lager, og dette gir normalt 1-5 dagers leveringstid avhengig av mottakeradresse.
I ferie og høytider kan det være noe lengre leveringstid.
Det er ditt ansvar å sørge for at den adressen du oppgir ved bestillingen er korrekt. Dersom varen er skadet ved levering må du gi oss melding om dette snarest mulig og helst på ankomstdagen. Bruk helst e-post. Beskriv skadene nøye. For uavhentede pakker eller pakker som sendes i retur blir du belastet kr. 300 for kostnaden av frakt, returfrakt og administrasjon.


Frakt
Vi sender alle bestillinger etter fast fraktpris med sporing. Alternativt kan produktene hentes etter avtale hos oss.


Angrerett
Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varen du har bestilt i vår webshop. Vi ønsker at transaksjonene rundt dette skal være så enkle som mulig for alle parter innenfor lovens bestemmelser.
Ved ønske om å benytte angreretten ta kontakt for skjema og dette legges ved retursendingen.
Hvis du ønsker å returnere varen din, må du gjøre dette innen 14 dager fra du mottok den og ikke ha brukt, vasket eller skadet varen. NB! Merkelapper, beskyttelsesplast o.l. må sitte på.


Returadresse:
Oslo Eventstudio, Peder Claussøns gate 1, 0165 Oslo
Returkostnadene dekkes av kunden. Vi anbefaler å velge en retur som gir mulighet for sporing. Dette vil være en trygghet for begge parter. Varer som sendes tilbake til Oslo Eventstudio, må ikke sendes som postoppkrav. Pakker som blir sendt i oppkrav vil ikke bli hentet ut.
Vi sender deg en epostbekreftelse straks vi har mottatt din retur og refunderer deg beløpet du eventuelt har tilgode.


Begrensninger i angreretten:
Du er avskåret fra å benytte angrerett dersom varen er forringet eller skadet så den ikke kan leveres tilbake i ”tilnærmet samme stand og mengde”, og dette skyldes manglende hensyn eller uaktsomhet fra din side. Det kan derfor være lurt å ta vare på originalemballasjen dersom du ikke er sikker på at du vil beholde varen.
Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.
Dersom du ikke henter pakken du har bestilt, men forholder deg helt passiv, er ikke dette det samme som å benytte din angrerett. Du har da ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å si opp avtalen.


Reklamasjon
Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. Dersom varen har en mangel, må du melde dette til oss så raskt som mulig, slik at vi kan iverksette tiltak for å avhjelpe problemet. Vi gjør oppmerksom på at du mister retten din til å gjøre en mangel gjeldende dersom du ikke gir oss melding innen rimelig tid etter du oppdaget eller burde oppdaget mangelen.
Kontakt oss ved spørsmål.